personas encamadas
sillas de ruedas
Peluquería
Servicio complementario
Podología
Servicio complementario
Acompañamiento
Servicio complementario
Rehabilitación
Incluído en el precio
Elección de menú
No se ofrece
Productos de higiene
Incluído en el precio
Informes de salud
Incluído en el precio
Des de Jardins de Corbera oferim un servei de centre de dia que té com a principal objectiu aconseguir millorar el benestar de la persona i també de la seva família, mantenint i potenciant l'autonomia i la qualitat de vida a través dels recursos adequats i ajustats a cada moment. Dins el Servei de Centre de Dia existeixen diferents opcions i programes per tal d’adaptar-se a les necessitats integrals de la persona (cognitives, emocionals, i físiques).
El Centre de Dia Jardins de Corbera, localizado en Corbera de Llobregat, es una referencia en atención diurna dentro del prestigioso GRUPO VL. Este centro, con sus 25 plazas de proximidad, asegura un ambiente acogedor y atención personalizada para cada visitante. Asociado con inforesidencias.com, Jardins de Corbera se distingue por su transparencia y excelencia, permitiendo a los usuarios acceder a información detallada sobre los servicios disponibles. Esta colaboración garantiza que las familias puedan tomar decisiones informadas y acertadas al comparar distintas opciones de cuidado. En el Centre de Dia Jardins de Corbera, cada aspecto está diseñado para fomentar confianza, seguridad y bienestar, respaldando la calidad inigualable del GRUPO VL en el sector de atención diurna.
0 opiniones
En cotxe: Venint de Barcelona, agafar la N-340 direcció a Tarragona. Passi de llarg la fábrica de ciment i les caves Rondel i giri a la dreta cap a Palma-Corbera. Des de Barcelona també pot agafar l’A2 i després la B24 dirección Tarragona (sortida la Palma).
En transport públic: Busos 560 (des de Molins de Rei), 566 (des de Hospital Comarcal M. Borggi) i e8 (des de Barcelona). La parada per tots aquests busos és Can Xorra. Aquí s’ha d’agafar un minibús (Cases Pairals) de la L1 (vermella) fins a Av. Can Montmany – carrer 13. Des d’aquí s’han de caminar uns 550 m fins a la residència.